Dagens ungdom...

Tänk så orimligt det är att bara klä sig i det som ses som acceptabelt. Det är så bara så fult. Gick bakom två tjejer imorse som verkligen inspirerade mig till denna fundering. Hemska slappa extremt fula haremsbyxor och dunjacka… Det är väl inte ens modernt längre va? Eller?  Fult var det i alla fall. Den andra tjejen hade mjukisbyxor - som jag anser vara hemmakläder – och en hemsk spygrön jacka som såg ut att tillhöra en jägare. Dessutom har ju alla sådana jackor. Hur många som helst på min skola har sån ful jacka i alla fall. Kommer man i sådana kläder reagerar ändå ingen, för precis alla går så. Ändå tror jag knappast för fem öre att den kombinationen av kläder någonsin vart modernt från början, det är bara det att plaggen i kombinationen är plagg som typ alla har och som man accepterar på 2010- talet. Det blir ju sååååååå fruktansvärt hemsk fult ofta när man blandar kläder så!!! Då är det väl bättre att man klär sig i precis vad man vill, så att man åtminstone kan få bli snyggt klädd??!! Åh det är så konstigt. Jag förstår det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0